Účetnictví a daňová evidence

V oblasti vedení účetnictví a daňové evidence se věnujeme zejména následujícím činnostem.

  • kontrole a doplnění náležitostí veškerých dokladů dle aktuálních zákonných předpisů
  • zpracování dokladů a vyhotovení výstupních sestav v souladu splatnými právními předpisy:
    • vedení knihy pohledávek a závazků
    • vedení pokladní knihy
    • vedení knihy bankovních dokladů
    • vedení účetního deníku
    • vedení hlavní knihy analytické evidence
    • vnitropodnikové sledování
  • zpracování měsíčních či kvartálních uzávěrek
  • pravidelné měsíční zasílání účetních i ekonomických výsledků
  • zpracování roční účetní závěrky včetně příloh - výkaz zisku a ztrát, rozvaha, výroční zpráva
  • poradenství v oblasti organizační a ekonomické
  • zpracování daňových přiznání k DPH včetně souhrnného přiznání k DPH
  • zpracování daně z příjmů fyzických a právnických osob
  • spolupráce při vytváření vnitřních směrnic, středisek, činností, zakázek
  • zpracování daně z nemovitostí, daně z převodu nemovitostí, dědické a darovací, daně silniční
  • zastupování při daňových kontrolách před správcem daně
  • firma poskytuje garance na způsobenou chybu krytou pojištěním

Zpracování dokladů probíhá externě v sídle naší společnosti, kdy vrámci dohody je možno pravidelné konzultace provádět vmístě sídla klienta.